maandag 17 augustus 2015

A new year, a new school, a new... blog.

Hallo lieve mensen.

Even kort een bericht om te laten weten dat ik een andere format heb gevonden waarbij ik blogs wil gaan uploaden dit jaar.

Waarbenjij.nu is een fijne website, maar ik vind dat je vrij omslachtig te werk moet gaan om gewoon blogs te uploaden en om foto's toe te voegen aan je verhaal. Ook vind ik dat ik niet 'waarbenjij.nu'-waardig meer ben, gezien ik permanent op een plek ben in feite en niet de hele wereld rondreis XD

Dus ik hoop dat ik hier veel lezers mag verwelkomen, want ik heb begrepen dat ze goed in de smaak vallen bij het thuisfront in Nederland! Bedankt voor dat mooie compliment en ik zal mijn best doen om weer iets regelmatiger blogs te schrijven!

-xxx-
Lucienne

1 opmerking:

  1. Wij bieden leningen met 3%, bieden wij schuld consolidatie leningen, business lening, persoonlijke lening, autoleningen, hotel leningen, student lening, persoonlijke lening Home herfinancieren leningen, voor meer informatie Email: ( fundingcrowd13@gmail.com )
    ----------------------------------------------------------------------------

    We offer loans with 3%,we offer Debt consolidation loans, business loan, Private loan,car loans, hotel loans, student loan, personal loan Home Refinancing Loans,For more details Email:( fundingcrowd13@gmail.com )
    whatsapp : +91 9108256518

    BeantwoordenVerwijderen