dinsdag 22 september 2015

Op de gevoelige plaat gezet!

Hallo allemaal!

Sorry dat ik een paar dagen later ben dan gebruikelijk, maar ik wachtte de foto's af van mijn fotoshoot. Die zijn inmiddels binnen dus ik kan weer tikken alsof het een hartelust is!



De afgelopen week is er ook niet zo heel erg veel spannends gebeurd. Er waren vrij veel toetsen in de klas, dus die moesten allemaal ook nagekeken worden. Oftewel: minder tijd voor leuke dingen! Hoewel. Soms moet ik wel erg hard lachen om antwoorden die kinderen geven hoor.


 De poes in de stamik (stomach) aaien. Klinkt als een nieuw spreekwoord.




Verkeer is gebruiken van mensen. Ik wíst het!!!

Je hebt een vaas laten vallen. Je kijkt deftig... Hahahahaha!!!! Hier moest ik zo hard om lachen.

"Schuldig betekent je pakt een snoepje en dan je mam kijk boos"
(dit gaf ik als een voorbeeld bij uitleggen van het woord haha, dit kindje had goed geluisterd!)

Sommige dingen zijn weer rustig op gang aan het komen. Ik geef bijvoorbeeld weer bijles aan een meisje die ik vorig jaar ook op bijles had. Haar moeder heeft me nu gevraagd of ik haar zoon Nederlandse les kan geven, omdat hij op een Engelstalige school zit! Lijkt me een heel leuke uitdaging. Iemand 'from scratch' Nederlands leren...

In het weekend besloot ik dat ik nog niet eens supertoffe foto's had gemaakt van mijn prachtige, rete-stoere auto! Dankzij een goede vriendin die vorig jaar ook op Aruba zat kan ik namelijk rondrijden in deze supertoffe Toyota Yaris. Ik vind het zo grappig dat dat kontje zo omhoog staat haha.


Bij de Goldmines.
Daarna reed ik door naar de Natural Bridge. Een van de mooiste natuurgebieden die je met een normale auto kunt bereiken. Voor andere indrukwekkende dingen, zoals de Natural Pool, heb je vaak een fourwheeldrive nodig. 


Oude brug die is ingestort.
"Love and hope", naast een ingestorte brug geschreven. Ehhhh, zie je de brug niet die letterlijk 2 meter naast je is ingestort??? Seriously??

Uitzicht vanaf de nieuwe brug. Een vrouwtje vroeg me: "can you go down there?", terwijl de golven om de paar seconden keihard tegen de stenen opknalden. "Well, I'd reccon that's a bit too dangerous". Gotta love Americans.




Mensjens op de Nieuwe Brug. Zo idioot groot is 'ie niet.
's Avonds ging ik gezellig met een oud-collega wat drinken bij de Bugaloe. Een bar op de pier waar je het mooiste uitzicht hebt over Palm Beach en de High Rise area.

De volgende dag moest ik er dan echt aan geloven. Een bevriende DJ en fotograaf had me gevraagd of ik voor hem wilde poseren, zodat hij zijn portfolio kon uitbreiden. Normaliter doet hij bruiloften, maar hij wilde zijn horizon verbreden. Op Facebook heb ik al foto's gezet, maar hier komen er nog een paar:






Ik vond het best ongemakkelijk in het begin om in mijn eentje te poseren. Ik heb weleens fotoshoots gehad met familie, maar nu was ik in mijn uppie! Ik ben heel erg tevreden over het eindresultaat! Binnenkort gaan we een tweede fotoshoot doen waarbij ik met mijn gitaar poseer. Naar die foto's ben ik nog meer nieuwsgierig. Ik denk echt dat ze heel tof gaan worden!

Ik kreeg zelf ook weer de smaak te pakken en heb mijn spiegelreflex weer eens meegenomen op mijn trip naar het strand. Dit keer iets later dan normaal, dus the Beach By Night.




 De Bugaloe.

 Poserende menschen om de zoveel meter.


En dat was zo ongeveer mijn afgelopen week. Voor deze week staat er een leuke buitendag met de kinderen op het programma. We hebben een Happy Tour dag met een bus. Dan scheuren we met bus en kinderen het hele eiland over. Ik heb er heel veel zin in!
Wordt vast een leuke dag.

Ik heb sinds kort EINDELIJK een geniaal video-bewerkprogrammaatje geïnstalleerd, dus ik zal binnenkort beginnen met maken van video's eens in de zoveel tijd. Vind ik leuk voor mezelf als herinnering, maar ook voor vrienden en familie in Nederland om een idee te krijgen van hoe hier het REILEN EN ZEILEN gaat.

Anyways, dat was het voor deze week! Bedankt voor het lezen :-)


Poging tot een leuke foto. Haha! De zon scheen nét effe te intens in mijn ogen.

Tot schrijfs!
-XXX- Lucienne

ps. Wist je dat er op Aruba alleen maar koud-water kranen te vinden zijn in de meeste huizen? Dus de douche-temperatuur is per moment op de dag verschillend. 's Ochtends vaak pittig koud, in de middag vaak aangenaam warm. Boilers zijn niet zo'n ding op Aruba :-)


Mijn douchekraan.

3 opmerkingen:

  1. Haha ik vind die 'poging tot leuke foto' ergens ook juist wel tof! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Haha ik vind die 'poging tot leuke foto' ergens ook juist wel tof! ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha dankjewel, mijn haren zitten lekker wild door de wind he ;-)

    BeantwoordenVerwijderen